miercuri, 15 decembrie 2010

Review-ul siteului Pariuri-x.ro

Pentru pariorii din Romania locul principal de intalnire este siteul de pariuri online Pariuri-x.ro. Aici intra zilnic mii de pariori in cautare de ponturi, de informatii legate de casele de pariuri sau despre bonusurile oferite de acestea. Un alt motiv pentru care multi tipsteri intra zilnic pe site este concursul de predictii sportive ,unde se ofera lunar premii de peste 1300 euro.
Biletul zilei este o alta sectiune accesata de pariori pentru ca aici se posteaza zilnic peste o suta de bilete de unde va puteti inspira in alegerea pronosticurilor.
Pentru a vedea si tu ponturile date de cei mai buni tipsteri din Romania da click pe unul din linkurile din acest articol.

4 comentarii:

  1. salut.Vad ca n-ai mai scris de ceva vreme pe blog...eu am facut o mica revizuire in blogroll si am scos unele care mergeau catre bloguri inactive printre care si link-ul tau.poti sa ma scoti si tu daca vrei sau poti sa ma lasi,cred ca e totuna.multumesc pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 1,2,3 si 4.
    Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
    Astept un raspuns oricare ar fi el.
    Numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. In general sunt sfaturi destul de bune dar oricum nu e nimic nou. Dupa parerea mea o metoda buna de a castiga bani online ar fi cu ruleta online. E mai riscant, dar si castigul e mult mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. cristian@agilemedia.ro3 martie 2014 la 16:07

    Salut,

    Ma ocup de optimizarea site-ului pariuri-x.ro. Site-ul a fost penalizat din pacate in Nov 2013. Exista pe blogul tau un articol din 2010 >
    http://ceva-util.blogspot.com/2010/12/review-ul-siteului-pariuri-xro.html

    Il poti sterge sau sa scoti linkurile care fac trimitere catre site-ul nostru? Consideram ca linkurile din articol sunt motiv de penalizare.

    Iti multumim,
    Agile Media

    RăspundețiȘtergere